Regulamin sklepu internetowego

§1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego prowadzącego sprzedaż odzieży i akcesoriów modowych.

  2. Sklep internetowy prowadzony jest przez: Zaviro Adres: Tłokinia Wielka 29, 62-860 Tłokinia Wielka, Polen E-mail: info@zaviro.pl 

  3. Regulamin jest dostępny na stronie internetowej sklepu w sposób umożliwiający jego pobranie, zapisanie i wydrukowanie.


§2. Definicje

  • Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę.

  • Sprzedawca – podmiot prowadzący Sklep.

  • Klient – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna dokonująca zakupów w Sklepie.

  • Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonującą zakupu w celu niezwiązanym bezpośrednio z działalnością gospodarczą.

  • Produkt – towar oferowany w Sklepie, w szczególności odzież i akcesoria.


§3. Zasady składania zamówień

  1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

  2. W celu złożenia zamówienia Klient: a) wybiera Produkt, b) dodaje go do koszyka, c) wypełnia formularz zamówienia, d) akceptuje Regulamin, e) dokonuje płatności.

  3. Złożenie zamówienia oznacza zawarcie umowy sprzedaży.


§4. Ceny i płatności

  1. Wszystkie ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT), o ile nie wskazano inaczej.

  2. Dostępne metody płatności:

    • szybkie przelewy online (np. BLIK, Pay-by-link),

    • karty płatnicze,

    • inne metody udostępnione w Sklepie.

  3. Płatność musi zostać dokonana przed realizacją zamówienia.


§5. Dostawa

  1. Dostawa realizowana jest na terytorium Polski oraz innych krajów UE.

  2. Przewidywany czas dostawy wynosi 1-2 dni roboczych.

  3. Koszty dostawy są wskazane podczas składania zamówienia.


§6. Prawo odstąpienia od umowy

  1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny.

  2. Termin liczony jest od dnia otrzymania Produktu.

  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Klient powinien poinformować Sprzedawcę drogą e-mailową.

  4. Produkt powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym.

  5. Zwrot środków nastąpi w terminie do 14 dni od otrzymania zwrotu.


§7. Reklamacje

  1. Klient ma prawo złożyć reklamację w przypadku wad Produktu.

  2. Reklamacje należy zgłaszać na adres e-mail Sprzedawcy.

  3. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni.


§8. Dane osobowe

  1. Dane osobowe Klientów przetwarzane są zgodnie z obowiązującymi przepisami RODO.

  2. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Prywatności.


§9. Postanowienia końcowe

  1. Regulamin podlega prawu polskiemu.

  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.

  3. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy prawa polskiego i unijnego.